Filmy morderstwo, brazylia

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje morderstwo, brazylia. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Misja

8,0
W połowie osiemnastego wieku hiszpański jezuita, ojciec Gabriel (Jeremy Irons) zakłada misję w rejonie południowoamerykańskiego wodospadu Iguazu, chrystianizując lokalną ludność Indian Guaraní. Wkrótce dołącza doń nawrócony handlarz niewolnikami i okrutnik Rodrigo Mendoza (Robert De Niro), pragnący posługą misyjną zmyć z dłoni krew własnego brata. Niestety, byt misji zostaje zagrożony po podpisaniu traktatu madryckiego między Hiszpanią i Portugalią. Czy zakonnicy pożegnają się ze zbudowaną przez siebie kwitnącą wspólnotą bez walki…?

Elitarni

7,4
Jest rok 1997, w Rio de Janeiro korupcja jest prawem. Setki tysięcy ludzi żyją w favelach – lokalnych slumsach. Oddziały milicji narkotykowej mają całkowitą kontrolę nad tym obszarem, a policja prowadzi brudne interesy na zewnątrz. Uczciwy gliniarz w 1997 roku w Rio jest celem dla jednych i dla drugich. Elitarna jednostka policji - BOPE (Batalhão de Operações Policiais Especiais) zwalcza handel narkotykami, ale utrzymanie porządku ma swą cenę. Oddział stosuje taką samą brutalną przemoc jak handlarze, by wytępić dostawców i szefów gangu. Coraz trudniej odróżnić dobro od zła i sprawiedliwość od zemsty.

Bacurau

6,6
8,0
Reżyser wraz ze swoim długoletnim współpracownikiem Juliano Dornellesem nakręcił miszmasz kina gatunkowego, będący inteligentną metaforą współczesnej Brazylii (czy na pewno tylko jej?) pogrążonej w polityczno-społecznym kryzysie. To przedziwna opowieść o odchodzeniu i umieraniu światów – tych najmniejszych lokalnych społeczności. Tytułowe, fikcyjne Bacurau dosłownie znika z mapy po śmierci swojej sędziwej przywódczyni Carmelity. Ale twórcy nie skupiają się na wyjaśnieniu tego dziwnego zjawiska, lecz zajmują kreowaniem niezwykłej atmosfery i piętrzeniem fabularnych szaleństw.


Trójka przyjaciół mieszka w bardzo dużym i drogim mieszkaniu na przedmieściach Edynburga. Wspólnie postanawiają wynająć czwarty pokój. Na ich anons w gazecie zgłasza się przystojny i bogaty Hugo. Wszyscy są zadowoleni, ale następnego ranka przyjaciele odnajdują zwłoki Hugona i walizkę pełną pieniędzy, której postanawiają nie zwracać.
Z córką agenta wywiadu III Rzeszy, który odsiaduje wyrok w Stanach Zjednoczonych, kontaktuje się agent amerykański, Devlin. Proponuje jej wyjazd do Rio de Janeiro i przeniknięcie do tamtejszej organizacji zbiegłych z Europy nazistów, a w szczególności - odwiedzenie dawnego przyjaciela ojca: właśnie w jego domu mieści się centrala.
Opowieść o Joao Francisco dos Santos, kabaretowym transwestycie, wyrzutku i ojcu siedmiorga adoptowanych dzieci, który spędził w więzieniu prawie 28 lat. Reżyser zrywa z linearną narracją, stawia na wizualną ekspresję, niezwykły montaż i ujęcia, przy pomocy których opisuje barwny świat swego bohatera. Jedno z odkryć ubiegłorocznego festiwalu w Cannes.
Adrien (Jean-Paul Belmondo) przyjeżdża z koszar do Paryża na tygodniową przepustkę. Na miejscu okazuje się, że jego narzeczona, Agnes (Françoise Dorléac) została porwana przez tajemniczych obcokrajowców, którzy ukradli także figurkę zaginionej cywilizacji Malteków z paryskiego muzeum. Ojciec Agnes również taką posiadał i został zamordowany. Adrien ma tylko tydzień, zanim zostanie uznany za dezertera, aby odszukać ukochaną, ale czy zdąży - ślad bowiem prowadzi do Rio de Janeiro...
Złodzieje diamentów próbują odzyskać łup leżący na dnie jeziora pełnego piranii.
Dwaj bracia przygotowują napad na sklep jubilerski własnych rodziców. Złe przygotowanie doprowadza jednak do serii strasznych wydarzeń.
Joachim Feerrer skrywa mroczny sekret z przeszłości, a ukojenie znajduje w kościele. Gdy do jego szpitala trafia młoda zakonnica, Sarah, przekonuje się, ze padł ofiarą intrygi. Cierpiąc na niewytłumaczalne ataki bólu i napady urojeń, Joachium zauważa u Sary dziwne zachowania. Nikt nie wie, że dziewczyna skrywa straszliwą tajemnicę...
Słowa kluczowe

Proszę czekać…